Klantenservice

Service van LiL.nl

Service is een belangrijk onderdeel bij LiL.nl, om onze klanten beter te bedienen heeft LiL.nl recentelijk de openingstijden flink verruimd. Op doordeweekse dagen is onze klantenservice nu van 09:00 tot 21:00 bereikbaar en op zaterdag van 09:00 tot 17:30. We zijn te bereiken op telefoonnummer 075–615 24 22.
Geen vraag is ons te gek, heeft u een vraag over het plaatsen van een bestelling of de levering van uw bestelling dan kunt u ons te alle tijden bereiken op ons e-mailadres info@LiL.nl. We doen altijd ons uiterste best om uw e-mail dezelfde of de eerst volgende werkdag te beantwoorden. 

Maar ook als u twijfelt over bijvoorbeeld de kleur, bij LiL.nl hebben we vakkundige collega’s die u graag adviseren in het maken van de juiste stijl keuzes. 

 

Social media
LiL.nl is niet alleen te bereiken via de mail en of telefoon maar ook via diverse social media kanalen:

                              

Blijf op de hoogte van de nieuwste trends, collecties en ontwikkelingen en meld je aan bij een van onze kanalen.

Heeft u een leuk product gezien maar wilt u het product liever nog even in het echt bekijken? Dan willen wij u vragen om contact met ons op te nemen en te informeren naar de mogelijkheden. LiL.nl heeft geen showroom maar willen het wel graag mogelijk maken voor onze klanten om producten te bezichtigen. Dit gaat uitsluitend op afspraak.

 

Retourneren of Ruilen

Als u niet helemaal tevreden bent over uw bestelling of als het niet de juiste maat is, is dit geen probleem. Ga naar uw account om uw retour aanvraag aan te maken. Volg de link Retourneren of Ruilen voor een uitgebreide uitleg over ons retour proces

 

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren? 
Binnen de zichttermijn van 30 dagen is retourneren gratis.Echter dient u er zelf voor te zorgen dat als wij de producten weer retour ontvangen, deze als nieuw verkocht kunnen worden. Het is daarom belangrijk dat u de zending retour stuurt in de originele verpakking. Om schade tijdens het retour transport te voorkomen is het noodzakelijk dat u de retour zending goed en zorgvuldig verpakt aflevert. Slecht verpakte pakketten en beschadigde retourzendingen zullen door ons of de PostNL chauffeur geweigerd worden en gaan weer retour afzender.  Als ze beschadigd zijn of gebruikssporen bevatten die verder gaan dan nodig zijn om de werking van het product vast te stellen behouden wij ons het recht om in dit soort gevallen kosten in rekening te brengen. Daarnaast kunt u de volgende producten niet retourneren: chocolade, verbruiksartikelen zoals meubelolie, verf en reinigingsmiddelen waarvan de verpakking is geopend, ingewisselde of ingevulde vouchers of tegoedbonnen, artikelen die wegens hygiëne niet geruild kunnen worden zoals stijl- en krultangen, tandenborstels, keukenapparatuur en overige producten zoals dekbedovertrekken waarvan de verpakking is geopend. Producten die ongemonteerd worden verzonden, kunnen na montage niet meer geretourneerd worden. U kunt contact met ons opnemen als u twijfelt. 

Betaal mogelijkheden

Bij LiL.nl kunt u gemakkelijk bestellen en veilig betalen. U heeft de keuze uit de volgende mogelijkheden:

Volg de link voor meer informatie over de betaalmogelijkheden bij LiL.nl

 

Garantie bepaling van LiL.nl

LiL.nl hecht veel waarde aan de kwaliteit van een product. Daarom mag u bij de aankoop ervan uitgaan dat het producten kwalitatief hoogwaardig zijn. De garantie periode is per product verschillend. Bij een aantal producten zit ook een fabrieksgarantie. Deze garantie kan in sommige gevallen oplopen tot wel 10 jaar. Volg de link als u meer te weten wilt komen over onze garantiebepaling.

 

 

 

Disclaimer
Copyright
Algemene voorwaarden
LiL.nl facebook LiL.nl twitter LiL.nl pinterest

Klanten beoordelen ons met 7.7 van 10 op basis van 2862 klantbeoordelingen en keuze van 1 t/m 10
Bekijk hier alle reviews