Retourneren

 

Retourneren of Ruilen

 

Daar doen we niet moeilijk over, om uw retour aanvraag snel en correct te verwerken willen wij u vragen om de retour procedure te volgen in uw account. Uw inloggegevens zijn na het afronden van uw bestelling verstuurd naar het opgegeven e-mail adres. Kunt u het wachtwoord niet meer achterhalen dan kunt u hier een nieuw wachtwoord aanvragen.

Voorwaarden retourneren

  • Reden opgeven is niet verplicht :-)
  • Binnen Nederland en België GRATIS retourneren.
  • 30 dagen bedenktermijn op al onze producten.
  • Uw geld binnen 14 dagen terug na ontvangst van de retour zending.
  • Bij defect: in 90% van de gevallen heeft u binnen 10 dagen een vervangend product in huis.
  • Defecten moet binnen 14 dagen gemeld worden

 

Retourproces                   

Als u ingelogd bent kunt u de retouraanvraag starten van het product dat u wenst te retourneren of ruilen. Als u alle stappen bent doorlopen krijgt u een retourlabel toegestuurd via de mail. Met het retourlabel bent u in staat om de zending te versturen. U hoeft het retourlabel alleen nog maar op de doos te plakken en af te geven bij een PostNL locatie bij u in de buurt of een PostNL locatie waar u langs komt onderweg naar uw werk. U doet er goed aan om het verzendbewijs mee te nemen, hier staat ook de track en trace code op waarmee u de retour zending zelf kunt volgen.

 

Grote en zware bestellingen.

Is het product te groot om terug te brengen? Dan willen wij u vragen om na het doorlopen van het online retouraanvraag contact met ons op te nemen voor een ophaalopdracht. Als we samen met u een doordeweekse dag hebben uitgekozen om de zending op te halen is het belangrijk dat u die gehele dag beschikbaar bent. PostNL heeft voor deze dienst helaas niet de mogelijkheid om een tijdvak of dagdeel aan te geven. Komt het u deze week niet uit dan vinden wij het geen probleem als uw bestelling een week later opgehaald wordt. Zodra wij de retour ontvangen hebben krijgt u van ons een email met een ontvangstbevestiging.

 

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren? 
Binnen de zichttermijn van 30 dagen is retourneren gratis. Echter dient u er zelf voor te zorgen dat als wij de producten weer retour ontvangen, deze als nieuw kunnen verkopen. Het is daarom belangrijk dat u de zending retour stuurt in de originele verpakking. Als ze beschadigd zijn of gebruikssporen bevatten die verder gaan dan nodig zijn om de werking van het product vast te stellen behouden wij ons het recht om in dit soort gevallen kosten in rekening te brengen. Daarnaast kunt u de volgende producten niet retourneren: chocolade, verbruiksartikelen zoals meubelolie, verf en reinigingsmiddelen waarvan de verpakking is geopend, ingewisselde of ingevulde vouchers of tegoedbonnen, artikelen die wegens hygiëne niet geruild kunnen worden zoals stijl- en krultangen, tandenborstels, keukenapparatuur en overige producten zoals dekbedovertrekken waarvan de verpakking is geopend. Producten die ongemonteerd worden verzonden, kunnen na montage niet meer geretourneerd worden. U kunt contact met ons opnemen als u twijfelt. 

 

Zie ook onze algemene voorwaarden 
Zie ook onze garantie bepaling

 

Heeft u nog een vraag voor ons en hebben wij die hierboven niet beantwoord dan willen wij u graag uitnodiggen op onze contact pagina

Reden van retourneren
= Verplicht
Disclaimer
Copyright
Algemene voorwaarden
LiL.nl facebook LiL.nl twitter LiL.nl pinterest

Klanten beoordelen ons met 8.2 van 10 op basis van 2455 klantbeoordelingen en keuze van 1 t/m 10
Bekijk hier alle reviews